Penjanje u Dalmaciji

Napisao: - Datum objave: Srijeda, 06 Srpanj 2016 08:37

SPK MUNTRAVO je od ponedjeljka do četvrta odradio trening u Dalmaciji.
Krenuli smo rano prva etapa bila nam je Paklenica. Plan je bio dugi smjer u poznatoj Anića Kuk, dugačak 250m ocjena 6a+
Kraški Slovenski Tržaški Sizbek...koji po našoj procjeni je malo podcijenjen. 7 dužina s još 3 dužine lakšeg penjanja do vrha.

Krenuli smo u smjer u 14:00 a na vrhu smo bili u 19.30. Dok smo silazi po feratama nije nas štedio snage i koncentracije. Uspješno stigli do parkinga u 21:00. Juhuu uspjeli smo.
Drugi dan u kanjonu Cetine u Omišu u ispenjali smo nekoliko smjerova do 6a ocjene ....smjerovi su tamo dugi najmanje 25 metara a najduži 35 ....prelijepa stijena...za uživati u pokretima i u prirodi.
Nakon popodnevnog odmora na moru rano smo legli kako bi u srijedu već u 6 u jutro bili ispod najljepših smjerova Brele. Rano zato što od 10.30 nadalje u ljeti je nemoguće penjati zbog topline i sunca.
Maxim je tu baš uživao i ispenjao smjerove koje je Doriano napravio prije 12 godina....prelijepi osjećaj kad sin autora penje smjer koji se zove po njemu Max 5c!!
A za kraj smo si priuštili smjerove na Marijanu između kaktusa u cvatu i posebnih mirisa divljeg ružmarina i lavande.
Puni elana vratili smo se u četvrtak u kasnim satima.